- KABINY PRYSZNICOWE(586)
- BRODZIKI PRYSZNICOWE(918)
- WANNY(272)
- JACUZZI OGRODOWE(28)
- SAUNY(13)
- AKCESORIA NATRYSKOWE(181)
- BATERIE ŁAZIENKOWE I KUCHENNE(467)
- ZLEWOZMYWAKI(401)
- ZLEWOZMYWAKI Z BATERIAMI(772)
- AKCESORIA DO ZLEWOZMYWAKÓW(69)
- SYFONY(131)
- OKAPY KUCHENNE(167)
- AKCESORIA DO OKAPÓW(51)
- PŁYTY INDUKCYJNE(1)
- UMYWALKI(206)
- MEBLE ŁAZIENKOWE(521)
- AKCESORIA ŁAZIENKOWE(0)
- KOMPAKTY WC(6)
- MISKI WC(32)
- BIDETY(7)
- STELAŻE PODTYNKOWE ORAZ AKCESORIA(8)
- DESKI SEDESOWE(28)
- AKCESORIA DLA SENIORA I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH(46)
- ODPŁYWY PRYSZNICOWE(208)
- GRZEJNIKI ŁAZIENKOWE(146)
- AKCESORIA DO GRZEJNIKÓW(85)
- FILTRY, UZDATNIACZE, ODKAMIENIACZE DO WODY(14)
- KOSZE(30)
- Promocje
Jak kupować?
Zakupy w AQUAPLUS Joanna Nowicka-Popielarczyk.
Zakupy w kilku krokach
Aby znaleźć szukany przedmiot należy skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na stronie bądź w odpowiedniej kategorii menu. Aby zakupić wybrany produkt należy w jego karcie produktowej kliknąć przycisk "do koszyka". Jeśli w koszyku znajdą się już wszystkie wybrane przez klienta produkty należy przejść do kolejnego kroku składania zamówienia poprzez przycisk "zamawiam". W kolejnych krokach zamówienia należy postępować zgodnie z podanymi informacjami podając dokładne dane wysyłki.
Po prawidłowym przejściu wszystkich kroków zamówienia na adres email klienta zostanie wysłana wiadomość o złożeniu zamówienia w sklepie. Gdy Sprzedający sprawdzi jego poprawność, prześle potwierdzenie przyjęcia zamówienia (zwykle do 2 dni roboczych).
Realizacja zamówienia zaczyna się w momencie zaksięgowania płatności na koncie Sprzedającego (w tym momencie Kupujący otrzymuje email informujący o zmianie statusu zamówienia na "realizowane").
Po przekazaniu przesyłki kurierowi Kupujący otrzymuje informację o zmianie statusu zamówienia na "wysłane".
Niezgodności w zamówieniu
O ewentualnych niezgodnościach w zamówieniu - brak towaru na stanie magazynowym, brak istotnych informacji dotyczących np. dostawy produktu (niepełen adres dostawy, brak numeru telefonu) - Kupujący zostanie poinformowany niezwłocznie, jeśli będzie to tylko możliwe. Brak informacji istotnych do kontaktu z Kupującym i jednoczesny brak niezbędnych informacji do realizacji zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Jeśli Kupujący jest w posiadaniu kodu rabatowego uprawniającego go do zniżki przy zakupach w sklepie powinien go wpisać w koszyku bezpośrednio przed złożeniem zamówienia w odpowiednio oznaczone miejsce. Warunki działania kodów są każdorazowo szczegółowo opisane w miejscu udostępniania kuponu bądź bezpośrednio na stronach sklepu.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Sprzedający dopuszcza możliwość składania zamówienia przez klienta nie posiadającego konta w sklepie (odpowiednie pole w procesie zamówienia). Jedynie klient posiadający konto w sklepie ma dostęp do np. historii zamówień.