Potrzebujesz pomocy w wyborze?
Odpowiadamy na pytania techniczne i pomagamy wybrać najlepsze produkty!
Zadzwoń lub napisz
517 118 511 lub 797 822 933
Miska wisząca WC BRILLA to piękna okrągła miska, która charakteryzuje się subtelnie wyważonymi wymiarami i nietuzinkowym kształtem podkreślonym krągłościami. Dzięki finezyjnym zaokrągleniom boków miska jest delikatna i bezpieczna:) Ta inspirująca propozycja jest produkowana przez czeskiego producenta markę SAPHO, która wiedzie w swoim rodzimym kraju prym w dostarczaniu pełnego wyposażenia łazienek. Firma działa już około trzydzieści lat na rynku i dokłada wszelkich starań aby klienci byli zadowoleni i wracali po kolejne projekty wychodzące z rąk projektantów tej marki :) Miska jest doskonale dopracowana co przełoży się na ogromny komfort w użytkowaniu, subtelna biel daje poczucie bezpieczeństwa, ponieważ na sterylnej bieli nie ukryje się nawet najdrobniejsza plamka zanieczyszczenia :) Wysokiej jakości ceramika z której miska została wykonana jest łatwa w utrzymaniu czystości i niesamowicie wytrzymała. Miska jest na tyle ciekawa, że podbije serca najbardziej wymagających koneserów piękna, a miłośnicy klasyki zakochają się w niej bez opamiętania :) Model BRILLA doskonale wpasuje się w nowoczesne aranżacje, w których będzie dosłownie "wisienką na torcie", natomiast w klasycznej łazience będzie symbolem nowoczesności :) Niby zwykła miska, a jednak szczegół bez którego każda łazienka będzie niekompletna :) Aby nowa łazienka była zachwycająca i wygodna warto zainwestować w prezentowany model z tego względu, że oprócz efektu wizualnego postawimy również na nieocenioną funkcjonalność :) Warto podkreślić, że model BRILLA ma otwory boczne, które ułatwią montaż ponieważ jest łatwiejszy dostęp do śrub instalacyjnych :) Piękna łazienka równa się zachwycająca miska WC, którą jest model BRILLA :)
*DESKĘ NALEŻY ZAKUPIĆ OSOBNO*
* Deska to element wizualizacji i nie ma go w komplecie z miską.
Zadzwoń lub napisz
517 118 511 lub 797 822 933
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.